بدون تیتر۲

انسانها از ارزش خود دور شده اند

انسانها از خودشون نمی پرسن که چرا هستن

انسانها از خودشون نمی پرسن که کدوم کار خدا بی هدف بوده که آفرینش ما هم بی هدف باشه

چرا کمی فکر نمی کنیم تا بفهمیم نقشمون از متولد شدن چی هست

ما برای چی خلق شده ایم و باید به کدوم مسیر بریم

انسانها بدون توجه به نشانه های زندگی و محیط اطراف خود در حال گذر عمر خود هستند و به سادگی از زمانی که برایشان معین شده است می گذرند

انسانها باید بدانند که برای انجام وظیفه و به پایان رساندن هدفی به این دنیای زار و زیر آمده اند

ما باید در این مهمانسرای چند روزه کاری را انجام دهیم که در دلمان به آن ارزش و هدف زندگی می گوئیم

روز را به شب و شب را به خواب و صبح را به کارهائی روزمره سر نکنیم باید انسان بودن خود را به خود و دیگران نشان دهیم باید به آن درجه برسیم که به خود بگویئم من در همان مسیری هستم که خدا بخاطر همان مرا خلق کرده است

باید بدانیم و بفهمیم و حتی درک کنیم که کاری را که درحال انجام آن هستیم همان است که دنیا از من انتظار دارد باید بعد از من ها از آنچه ساختنش وظیفه من بود به درستی استفاده کنند

باید به آنجا رسید که ایمان داشته باشیم دیگران بعد از من هم برای رسیدن به اهداف خود باید از آنچه شما ساخته اید استفاده کنند

باید دریافت آن چیزی را که من الان و در این زمان خالق ان هستم وسیله ای است تا دیگران برای به بلوغ رساندن دنیا به آن احتیاج دارند

اگر ببیند همه ما در طول دوران رشد و تکامل خود آنگونه پرورش داده می شویم که والدین ما می خواهند، دقیقاً در همین مسیر ما در یکسری مسائل و مشکلاتی که ریشه در رسوم و سنتهای والدین ما دارد گرفتار می شویم و دوست داریم در وقت بچه دار شدن خودمان آن فشارها و مشکلات به بچه های خودمان نیاید

خب دقیقاً این تفکر را والدین ما نسبت به ما نیر دارند آنچه بامفهوم است این است که در هر صورت امروز ما با دیروز پدر و مادر ما فرق دارد و فردای کودکان ما با امروز ما

این تفکر من با بچه ام این کار را نمی کنم و مشابه این مسائل صرفاً از آموزش های فرهنگ های جدید نشات می گیرد طوری که رو به کمال و رشد وتکاپو می باشد

با این مسیر است که دنیا و کره زمین رو به وسعت و پیشرفت می رود و هر چه علم در آن بیشتر می شود و تاثیر گذار ، مسلما ً سرعت تغییر هم تصاعدی بالا می رود

حال در این توسعه و آموزش و تاثیر در آینده دنیا نقش شما چیست؟

به آن سوی امروز فکر کنید

ارزشهای امروزی خود را بدانیم ما سازنده فردای بشریت هستیم

من امروز بر شما تاثیر می گذارم ، شما هم بر دیگری

ما انسانها خیلی وقتها ارزشهای خودمان را از دست می دهیم

آیا با ارزش تر از این هم هست که دنیای 1000 سال بعد در جائی نیاز به آن جیزی دارد که حاصل یک حرکت در الان شماست  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمنگولا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

سلام دوست من
مرسی بهم سر زدی
آره حق با تو هستش
مطلبت هم خیلی باحال و خوندنی بود
بازم پیشم بیا
بدروووووووووووووووووووووووووووووووود

ثبت نام در جایزه۸۰۰دلاری و۳۰۰۰دلار شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع
http://www.superbank.blogsky.com
بانک سوپر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد