جبران خلیل جبران

خداوندا، نمى توانیم از تو چیزى بخواهیم که تو نیازهاى ما را مى دانى، پیش از اینکه در ما پدیدار شود .  جبران خلیل جبران

-آیا چیزی هست که باید از بخشش آن دریغ کرد؟ هر چه هست روزی به ناچار خود به خود بخشیده خواهد شد, پس چه بهتر اکنون که کسی را بدان نیازی هست ببخشی تا فرصت از آن تو باشد و بر وارثان نماند

رنج شکستن پوسته ای است که فهم و ادراک شما را زندانی کرده است. چنانچه هسته باید نخست در دل خاک بشکافد تا راز دلش در آفتاب عریان شود, شما نیز باید که رنج شکافتن را تجربه کنید تا به شکفتن در رسید

هشدار ! تنها به عزم نیاز اگر به معبد درون شوید ، هرگز هیچ نیابید .

هنگامی که سیبی را با دندانهای خود له می کنی در قلب خویش به آن بگو :دانه ها و ذرات تو در کالبد من به زندگی ادامه خواهند داد. شکوفه هایی که باید از دانه هایی تو سر زند ، فردا در قلب من شکوفا می شود .عطر دل انگیز تو ، توام با نفسهای گرم من به عالم بالا صعود خواهد کرد ، و من و تو در تمام فصلها شاد و خرم خواهیم بود. 

عبادت ، گستردن جان است بر کرانه ی هستی و آمیزش انسان است با اکسیر حیات .

هر ضعیف و ناچیزی که در میان شما عذاب دیده و نابود گشته است ، نیرومندترین و ایستاده ترین چیزی است که در هستی شماست

دین تحقق پندار است و پهنه پندار .

آموختن تنها سرمایه ای است که ستمکاران نمی توانند به یغما ببرند .

هرگز در مقابل کسی احساس ضعف نکرده ام . جز در مقابل کسی که از من پرسید تو کیستی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.armin-love.coo.ir

سلام

خوبی

ممنون که به من سر زدی

دمت گرم

بازم از این کارا بکن

ممنون

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://tharanombox.orq.ir

با سلام خدمت شما دوست عزیز
واقعا وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی دارید اگر دوست دارید آمار خود را بالا ببرید پس با ما باشید.
بزرگترین لینک باکس هوشمند از شما دعوت به عمل می آورد فقط 1 دقیقه طول میکشد تا لینک شما ثبت شود.
اول کد باکس ما را داخل وبتون قرار می دهید و سپس برای ما لینک ارسال می کنید همان لحظه سیستم به طور هوشمند وبلاگ شما را چک میکند اگه کد باکس داخل وبلاگ شما باشد به صورت اتوماتیک لینک شما در لینک باکس ثبت خواهد شد. البته شما میتوانید به جای لینک با همان شرایط برای ما بنر بفرستید.
نحوه ارسال بنر این است که اول کد باکس را داخل وب خود قرار دهید و بعد به سایت ما مراجعه کنید و از طریق فرم ارسال نظرات که در پایین صفحه سایت است کد را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت بنر شما در لینک باکس گذاشته شود.
راستی من آماده هرگونه تبادل لینک لوگو بنر با تمامی وبلاگ هام هستم اگه مایل هستید خبرم کنید.
این آدرس تمامی وبلاگ های من است
Tharanombox.orq.ir
Tharanom.sub.ir
Tharanom.mihanblog.com
Tharanom.blogsky.com
Tharanom.blogpars.ir
tharanom@yahoo.com
منتظر شما دوست عزیز هستیم.
علی شکوری اصل


فریبا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.delovan.blogsky.com

سلام
منم جبران خلیل جبران رو خیلی دوست دارم ممنون که نظز دادی بازم بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد