دعای ۷

ای خدای پدیدآورنده جهان!
ای نگارنده صورت بندگان!
ای شایسته تسبیح وستایش مخلوقات!
ای خدای بزرگ!
تورا می پرستم
میدانم ،همین که بگویم تو را می پرستم کافی نیست
میدانم ،همین که بگویم به تو توکل میکنم کفایت نمی کند
پس رو سوی تو میکنم با تو قدم برمی دارم ...به یادت و با نامت شروع میکنم انجام می دهم
باشد که تو همیشه پشت و پناهم باشی .
باشد که تو خود همیشه بانی شروع و اتمام کارم باشی
باشد که تو آرام این روح سرگردانم شوی
مهربانم!
من ...دراین دنیای فانی به توتو کل کرده ام به درگاه تو روی آورده ام
نه ا ز آن جهت که چیزی ا زتو بخواهم بلکه از آن روی که باور دارم تو آفریننده منی
...
و از آن روی که زیبائی عشق تو را در وجودم احساس کرده ام
و قسم به تو که خدای منی این شعفی که از عشق تو در وجودم پیدا شده آنقدر زیبا و دلنشین بوده که نمی خواهم و نمی توانم آن را با چیز دیگری تعویض نمایم .
 
یا رب!
ما را آنچنان زیر چتر حمایتت تمکین کن که تحت هیچ شرایطی چه خوب و چه بد حتی لحظه ای از تو غفلت ننمائیم.
بی شک این چنین درخواستی یک ایمان قوی می خواهد ای خدای پدیدآورنده جهان!
ای نگارنده صورت بندگان!
ای شایسته تسبیح وستایش مخلوقات!
ای خدای بزرگ!
تورا می پرستم
میدانم ،همین که بگویم تو را می پرستم کافی نیست
میدانم ،همین که بگویم به تو توکل میکنم کفایت نمی کند
پس رو سوی تو میکنم با تو قدم برمی دارم ...به یادت و با نامت شروع میکنم انجام می دهم
باشد که تو همیشه پشت و پناهم باشی .
باشد که تو خود همیشه بانی شروع و اتمام کارم باشی
باشد که تو آرام این روح سرگردانم شوی
مهربانم!
من ...دراین دنیای فانی به توتو کل کرده ام به درگاه تو روی آورده ام
نه ا ز آن جهت که چیزی ا زتو بخواهم بلکه از آن روی که باور دارم تو آفریننده منی
...
و از آن روی که زیبائی عشق تو را در وجودم احساس کرده ام
و قسم به تو که خدای منی این شعفی که از عشق تو در وجودم پیدا شده آنقدر زیبا و دلنشین بوده که نمی خواهم و نمی توانم آن را با چیز دیگری تعویض نمایم .
 
یا رب!
ما را آنچنان زیر چتر حمایتت تمکین کن که تحت هیچ شرایطی چه خوب و چه بد حتی لحظه ای از تو غفلت ننمائیم.
بی شک این چنین درخواستی یک ایمان قوی می خواهد
پس دعایم را این چنین پایان میدهم
 
بارالها!
ایمانمان را استوار بدار

پس دعایم را این چنین پایان میدهم
 
بارالها!
ایمانمان را استوار بدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد